piątek, 12 września 2014

Zielony koktajl witaminowy.

W związku ze zbliżającą się jesienią i ostatnimi powiewami lata postanowiłam wykorzystać niskie ceny jabłek i wykonać prosty koktajl, który swoją drogą jest istną bombą witaminową. Podobny piłam u mojej przyjaciółki Asi i nie mogłam się nadziwić, że coś, co ma tak dużą ilość natki pietruszki w składzie, może mi zasmakować ;)


Koktajl jabłkowo-pietruszkowy: 
Składniki na ok.2 duże porcje:
-pęczek natki pietruszki
-3 średniej wielkości jabłka
-1-1,5 szklanki wody mineralnej
-kilka kropel soku z cytryny

Jabłka myjemy i kroimy, usuwamy gniazdo nasienne; natkę myjemy, odcinamy część łodyg od dołu. Wszystko wrzucamy do blendera i miksujemy, aby koktajl był gładki. Dla urozmaicenia można dodać jeszcze inne owoce.


Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz