wtorek, 22 lipca 2014

Czas wziąć się w garść, czyli nowy plan.

Lato nie sprzyja mojemu bieganiu, o czym przekonuję się co roku. Rano nie chce się wstać, w dzień jest za gorąco, a wieczorem nie ma czasu. A na jesieni czekają mnie ważne starty, więc trzeba się do nich solidnie przygotować. Dlatego zaraz po powrocie z wakacji, czyli w połowie sierpnia (może już będzie trochę chłodniej) zabieram się za nowy plan treningowy. Najważniejszy będzie dla mnie 1.Cracovia Półmaraton, który będzie 26 października, ale po drodze pobiegnę jeszcze (o ile starczy sił) w Biegu Trzech Kopców (13km) i Życiowej Dziesiątce w Krynicy. Achhh, już nie mogę się doczekać! Ale żeby dobrze poszło trzeba trenować :)
Plan znalazłam TU. Zakłada 4 treningi w tygodniu, w tym jedno długie wybieganie i przebieżki, a w dni nie-biegowe ćwiczenia na ogólną sprawność i rozciąganie. Zaczynam od 11 sierpnia.

Z mojego skromnego doświadczenia wiem, że z planem jest mi łatwiej się zmobilizować i mam nadzieję, że tym razem też tak będzie :)
Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. robiłam ten plan! Albo bardzo bardzo podobny! Jest świetny i daje rezultaty, udało mi sie z nim pobiec połówkę 1,5 min lepiej, niż początkowo zakładalam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super! właśnie mam nadzieję na poprawę wyniku :)

      Usuń