poniedziałek, 10 listopada 2014

11 pytań do blogera :)

  Dostałam wczoraj Liebster Award, czyli zostałam zaproszona do wzięcia udziału w zabawie, którą zauważyłam niedawno przeglądając niektóre blogi. Szczerze mówiąc, nie przepadam za łańcuszkami, zwykle nie posyłam ich dalej, bo dużo z tym zachodu, więc tym razem też tego nie zrobię :) (poza tym nie czytam aż tylu blogów, chociaż przydało by się :D). Ogólnie rzecz polega na tym, żeby odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez innego blogera, po czym wymyślić 11 swoich i nominować 11 innych blogów. A ja z chęcią odpowiem na pytania, za które dziękuję Ani z bloga Abakercja (klik) :)

1. Czy lubiłaś/łeś wuef w szkole? Jakie masz wspomnienia związane z lekcjami wychowania fizycznego?
Najbardziej lubiłam wf w podstawówce, bo wtedy cokolwiek robiliśmy, a własciwie robiliśmy dużo i zawsze było to coś innego, więc było ciekawie. W gimnazjum po części lubiłam, a po części nie, bo zazwyczaj graliśmy w siatkówkę, gdzie na sali gimnastycznej było 2 klasy, na wiosnę leżeliśmy na trawie wokół szkoły i raz w tygodniu był basen. W liceum wf był mi właściwie obojętny, zwykle "ćwiczyliśmy" na pakierni, albo siłce kardio.
 
2. Co najczęściej jesz na kolację i dlaczego akurat to?
Codziennie coś innego, ale jestę studetę, więc zazwyczaj ma to kształt kanapki (chleb ciemny pełnoziarnisty) z tym co akurat było w lodówce. Ale spokojnie, zawsze zwracam baczną uwagę na to, co do tej lodówki wkładam :)
 
3. Czy w Twojej rodzinie i wśród Twoich znajomych zdrowy styl życia jest normą, czy wyróżniasz się pod tym względem?
W każdej szerszej grupie osób znajdą się osoby dbające o swoje zdrowie, i te nie zwracające na nie uwagi. Jeżeli chodzi o bieganie, to czuję trochę niedosyt tego sportu w moim otoczeniu (ciągle ubolewam nad tym, że nie mam z kim pojechać do lasu pobiegać, a sama się boję), co nie znaczy, że jestem jedyna :)
 
4. Wolisz treningi z kimś, w grupie czy w samotności?
Zwykle biegam samotnie, mogę wtedy przemyśleć wiele spraw i pobyć sama ze sobą. Natomiast nie mam nic przeciwko bieganiu z kimś lub w grupie, zawsze jest to jakieś urozmaicenie i dodatkowa motywacja.

5. Co to znaczy według Ciebie prowadzić zdrowy styl życia? Jakie elementy wchodzą w skład Twojej definicji zdrowego stylu życia?
Zdrowy styl życia to według mnie dokonywanie wyborów, które wpływają pozytywnie na nasz organizm oraz unikanie tych rzeczy, które mają wpływ negatywny. A tak w ogóle to temat na osobny wpis :)

6. Czy pisanie bloga zmieniło Cię? Co zmieniło się w Twoim życiu wraz z rozpoczęciem blogowania?
A owszem, zmieniło. Dzięki temu, że mam bloga, ciągle myślę nad tym, co nowego zrobić, gdzie wystartować, o czym napisać, jak dalej się rozwijać. Od maja (kiedy zaczęłam pisać) zauważyłam u siebie największe i najszybsze postępy jeżeli chodzi o bieganie w porównaniu do innych okresów. Nawet zaczęłam lepiej się odżywiać, żeby być jak najbardziej wiarygodna.

7. Nad którą częścią ciała najwięcej i/lub najchętniej pracujesz?
Najchętniej pracuję nad bieganiem, a bieganie zmusza do pracy nad całym ciałem.

8. Do czego najtrudniej jest Ci się zmotywować? Do ćwiczeń? Do zdrowej diety? Do rezygnacji z używek? Czy do czegoś jeszcze innego?
Najbardziej nie lubię ćwiczeń na mięśnie brzucha (bo jak na razie moje mięśnie są słaaabe i mi ciężko), ale na szczęście mam osobę, która mnie do nich motywuje i jest trochę łatwiej.

9. Jaką książkę lub książki na temat zdrowia i aktywności fizycznej możesz polecić?
Jeżeli ktoś szuka motywacji do podjęcia aktywności fizycznej, to bardzo polecam książkę o Chrissie Wellington "Bez Ograniczeń". Zafascynowała mnie jej historia i książkę połknęłam jednym tchem.
A jeśli chodzi o zdrowie i świadome wybory, to zachęcam do przeczytania "Zamień chemię na jedzenie" Julity Bator.

10. Ile czasu w tygodniu poświęcasz na aktywność fizyczną?
Obecnie ok.5 godzin.

11. Czy lubisz brać udział w tego typu zabawach? Dlaczego?
Nie jestem pewna czy lubię, bo to jest pierwszy raz, ale jest całkiem przyjemnie :)

Jeszcze raz dziękuję Ani i pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz